2010-10-20 | 19:57:31

Catlin på sjukhuset! justin's ex!

Du kanske redan vet Caitlin Beadles som Justin Biebers ex-flickvän och bästa vän. Nu är det dags att möta de verkliga Caitlin - en modig 16-årig flicka Georgien som överlevde en tragisk båtolycka. Efter att ha fått 6.000 stygn i ena benet, som genomgår otaliga operationer och över ett år av hårda sjukgymnastik, Caitlin berättar hennes inspirerande berättelse för första gången till JSYK. Kom tillbaka varje eftermiddag i veckan för att läsa om Caitlin's smärtsamma erfarenheter och ta reda på vad hon lärt sig om livet och styrkan i hennes egna ord.

Här kan du läsa om hur det gick! Det är hon son bärettar!
Jag har precis börjat mitt första år på gymnasiet och bestämde sig för att tillbringa en helg på min väns sjö hus med sju andra vänner i augusti 2009. Vi hade skitkul. Jag fortsatte att säga till mig själv, "Detta år kommer att vara fantastiskt." Vi tillbringade första dagen ut på sjön skrällande musik, slangar, knä ombordstigning, wakeboarding, och bara ha kul - bara att sätta ditt liv på is, glömmer allt, utom vad som pågick i det ögonblicket.

Två av mina vänner och jag åkte Jet Ski, medan resten av besättningen var på väg att gå ut på sjön i en kanot som skulle dras av en båt. Vi hade skitkul, hoppande vågor, gör munkar och vända alla bort Jet Ski. Vi bläddrade alla Jet Ski över och var i vattnet klaga på hur dåligt vattnet plugga upp våra öron ont, och hur vi hade whiplash.Tänkande som var dåligt, kunde vi inte föreställa oss vad som kommer att ske.

Det är lustigt hur vi kommer att påbörjad en tå, eller har huvudvärk och klagar över det. Men någon är alltid sämre än du, oavsett hur illa något verkar. När vi klättra tillbaka på Jet Ski, fyllde den med vatten så att vi alla hoppade av. Mina andra två vänner var på vänster sida av det medan jag var på rätt. När jag vände på huvudet såg jag båten dra kanoten kommer rakt mot mig. Föraren såg bakom honom, så han såg aldrig mig. Innan jag ens kunde försöka att simma bort från det, kastade jag mitt huvud bakåt. Propellrarna hackade upp mitt vänstra ben, och slet genom mina muskler, nerver, hud, och de stora artären som leder till mitt hjärta.

Den metall stolpe fäst vid propellern gick genom mitt högra ben och bröt min lårben.Jag tittade tillbaka så fort jag blev påkörd, och mina vänner på kanoten körde över mig också. Killen kör båten inte ens visste att han slog mig så han fortsatte att köra.
Posted By Diana


    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?