2010-11-09 | 16:50:44

Usher Mamma på fejd med Ne-Yo över Justin Bieber



Singer Ne-Yo har nyligen hävdat att det var han - inte Usher - som upptäckte mellan känsla Justin Bieber två år sedan.
Men på lanseringsfesten för Rico Love's nya skivbolag förra helgen, var Usher mamma på avvikelser.

Niteside bad Usher för sanningen, men hit-maker minskat: ". Um - nästa fråga var vänlig"

Om bevis på Ushers scouting talang, gjorde man behöver inte leta längre än Rico Love, som Usher har vuxit nära under åren.

"Han har inte bara skrivit för mig, men han är som familj, Usher sade producenten, som skrev sin hits," Daddy's Home "och" There Goes My Baby ".

"Han var min artist", Usher sagt. "När jag först träffade honom var jag väldigt övertygad om honom att inte lägga alla sina ägg i en korg, men jag såg potentialen i honom som författare."

Han tillade leende, »såg honom som ett verkställande med sin nya artister och alla fantastiska människor som kom ut för att visa stöd, handlar det om Rico Love - Jag är stolt"

Nu smidig sångaren prepping för hans kommande turné, som inleds 12 november i Oakland, Kalifornien och för alla fans undrar om Ushers dating status har Niteside goda nyheter.

"Jag är väldigt enkel, sade han. "Jag är skulle inte säga att jag inte letar efter kärleken. Jag är bara ute efter att hitta mig. "




    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?