2010-11-26 | 20:59:44

Rykten går att Justin inte ske te sverige :(

När tonårsidolen Justin Bieber ger sig ut på turné tar han vägen om Danmark. Den första april spelar han i Herning på Jylland. Sverige får inget besök av den unge popkillen den här gången.

Kanadensiska Justin Bieber vann nyligen hela fyra priser på den amerikanska MTV-galan. Bieber släppte sitt debutalbum "My worlds" i år. Konsertbesökarna kommer förmodligen få höra hits som "Baby" och "One time".

Jag! Bara inte tror på det, för liksom han har sagt på twitter att han skulle komma, och jag litar på honom för att han är min bror ;) Ja men jag tycker att ni belibers inte borde ta er så mkt men annars så kan ni göra såhära och torka bort eran tårar...

1. ALLA beliebers i Sverige ska skriva i Justins facebook och Twitter och i olika video "JUSTIN BIEBER TO SWEDEN"

2. En tjej från en sida som heter
Vi vill också att Justin Bieber ska komma till Sverige! och några andra tjejer från olika bloggar ska gå runt i T centralen (Stockholm)

och skrika typ "JUSTIN BIEBER TO SWEDEN" och sen ska dom filma allt !







    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?