2010-11-08 | 11:50:28

MIA säger Justin Biebers filmer är "mer offensiv" än hennes "Born Free"

M.I.A.

"Jag tycker den nya Justin Bieber video mer våldsamma och mer av en misshandel till mina ögon ...,' MIA berättade en brittisk tidskrift.

Under den senaste månaden, MIA har tagit bilder på Lady Gaga och, eh, den amerikanska regeringen. Och nu, hon flyttade vidare till nästa logiska mål: Justin Bieber.

I det senaste numret av brittiska musiktidningen NME, var Mia frågade om innebörden bakom den kontroversiella klippet hon gjorde för hennes låt"Born Free". Och istället avslöja hennes motiv, tog hon tillfället i akt att rippa pint size-prinsen av pop och säger att Bieb's videos är "mer offensiv" än något hon någonsin gjort.

"Jag tycker den nya Justin Bieber video mer våldsamma och mer av en misshandel till mina ögon och sinnen än vad jag har gjort, säger hon skojade till Mag.

Kanske inte vill att ytterligare dra vrede Bieber Nation - som sanningen ska fram, kan vara mer kraftfull än den amerikanska regeringen på denna punkt - hon sedan bytte ämne och säger att de flesta människors reaktioner på "Born Free" video faktiskt mystifiera henne ... Men att vara ärlig, hon är inte precis spendera mycket tid att tänka på det.

"Det förbryllar mig att alla verkar vara besatt av att dechiffrera innebörd, sade hon. "Det förbryllar mig på samma sätt som Brick Lane upploppet för American Apparel leggings förbryllade mig. Vi vet inte vad processen är för denna är ännu. Jag har inte tänkt på det ännu och jag vill inte måste. "

I april, MIA rankled annan brinnande fanbase - Lady Gaga's Little Monster - när hon anklagade popstjärnan att stjäla hennes utseende från Grace Jones och Madonna och kallade henne "en bra imitera."

källa:MTV


Postat av: N A T H A L I E ♥

sv. Hej! Jag har ju redan förklarat, Du kommer verkligen inte få betala extra. Min data krashade och dina grejer var på den, nu börjar den funka så nsart kanske jag kan fixa det sista. Men grejen är att jag inte kan fixa det på den här datan eftersom det var vissa grejer med menyn och headern som du ville ändra. Det finns inget jag kan göra. ledsen, men jag försöker ju självklart så igång min data och fixa din design!

2010-11-08 @ 16:17:28
URL: http://torpenbergs.blogg.se/

    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?