2010-11-03 | 22:34:20

Justin Pratar Om Jesus och Äktenskap

 Justin Bieber Talks Jesus & Marriage

Vid sexton, är Justin Bieber en av de mest sedda kändisarna i världen.
Så hur håller han sitt ego i schack med 6 miljoner Twitter fans tittar varje hans rörelse? I sin nya självbiografi avslöjar Bieber att han behandlar frestelse i en väl-och-true sätt: genom att vrida till en högre makt.

"Jag är kristen, jag tror på Gud, jag tror att Jesus dog på ett kors för mina synder," Bieber säger i en ny intervju om memoar. "Jag tror att jag har ett förhållande och jag kan prata med honom och verkligen, han är anledningen till att jag är här, så jag definitivt måste komma ihåg att. Så fort jag börjar glömma, jag har att klicka sig tillbaka och bli som, du vet, det är därför jag är här. "

Den tonårsidol säger att han redan har sett den mörka sidan av Hollywood, kalla det "en skrämmande plats" där "det finns en massa dåliga saker, men det finns också en massa bra saker." Förutom att tappa fokus på Gud, de unga sångerska försöker också att behålla fokus på framtiden för sin musikkarriär - som i, se till att det har en framtid.

"Jag ser mig själv göra en smidig övergång från att vara en tonåring, hm, du vet, tonåriga heartthrob i grunden, du vet, att en vuxen sångerska ... ungefär som Usher eller Justin Timberlake gjorde det," Bieber säger. Och han inte vill att man ska fokusera på hans perfekta hår för evigt!

"Folk alltid är som," Så, är ditt hår ditt varumärke "och sånt, säger han. "Jag är som, nej.Min röst är mitt varumärke, du vet? "

Hans mål slutar inte där, men, Justin Bieber också vill ha en familj innan han träffar medelåldern.

"Jag ser mig själv, liksom, trettio, som gifte sig, gillar nog. Jag vet inte. Det verkar långt borta för mig ", medger han. "Men jag vill vara en ung pappa."

Justin Bieber tycker trettio är ung? Detta kan vara första gången som Justin Bieber inte har gjort oss att känna oss gamla!

Biebers memoarer, First Step 2 Forever, är i butik nu.




    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?