2010-11-19 | 19:44:37

Justin: Justin Bieber: min kvinnliga Fragrance kommer att vara stor, riktigt stor!

Inte många av våra läsare var glada över nyheten om Justin Biebers nya doft linje.

Den 16-årige musikern öppnas för People mag om doften, dela, "De flesta manliga kändisar göra manliga parfymer för andra män. Jag tror att jag gör en kvinnlig doft är bara en annorlunda idé och jag tror att det kommer att bli framgångsrik. Jag är bara väldigt, väldigt spännande. Det kommer att bli riktigt stor. "

Justin, som slagit sig på doft med Ge tillbaka Brands, en livsstil produkter företaget åtagit sig att donera sina intäkter till välgörenhet, tillade: "Det är för min kvinnliga fans, och jag vill skapa

källa: Justjared.com




    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?