2010-11-06 | 19:37:00

Justin: Jag är Kristen

sexzzzigjustin bieber the grove 011110hahaha justin vart taru nånstans på...
Justin Bieber chattade med AP om hur är tro hjälper honom att överleva: "Hollywood är ... en skrämmande plats. Det är mycket på gång, det finns en hel del dåliga saker, men det finns också en hel del bra

saker. Jag kan leva min dröm, jag kan göra en massa bra saker. I grund och botten har jag inte ens överväga religion. Precis, jag är kristen, jag tror på Gud .. Så fort jag börjar glömma, jag har att klicka sig tillbaka och bli som, du vet, det är därför jag är här. "

Han blir irriterad när kritikerna koncentrera sig på sin signatur frisyr snarare än hans vokala talang: "Människor alltid är som," Så, är ditt hår ditt varumärke "och sånt. Jag är som, "nej". Min röst är mitt varumärke, du vet? "

På hans nagellack linje: "Det är inte riktigt min nagellack linje. Precis, jag tror det är konstigt att tänka att "MSNBC citerar 16-åriga som säger. Jag vet inte. Det är som en riktigt konstig begrepp. En del av det går till välgörenhet, så det är alltid bra."

källa:ocenup




    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?