2010-11-28 | 16:07:43

Justin Bieber gracerna Manhattan Barnes & Noble



För att främja sin nya bok "First Stop 2 Forever: My Story", den Biebs på väg till New York igår för att underteckna 1000 exemplar för fans, många som hade camping utanför Barnes & Noble på Fifth Avenue i flera dagar.
En fläkt till Sky News, "Det var fantastiskt. Det tog kanske fem sekunder dock och jag hade, jag väntade sedan onsdag, sova över, men jag vet inte .. jag älskar honom." Har du inte har en Thanksgiving middag att gå till?

Som ni kan nog säga från ovanstående bilder, var 1.000 autografer inte alls tillräckligt för att uppfylla bultande horder samlades på Fifth Avenue. Så Bieber, förmodligen överhopad med julstämning, låta en annan 1.000 i! Han skrev på Twitter, "färdig undertecknandet i NYC. Tvungen att visa kärlek. Låter vi 1000 fler människor in Love yall. Önskar att jag kunde låta hela världen i." Och enligt "twitness" JBieberloverxxx, "Justin Bieber ser så satans varmt i New York boksignering av FIRST TEP TILL FREVER: My Story: O"

källa:http://gothamist.com


    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?