2010-11-29 | 00:44:35

GOD BLESS JUSTIN



Utkommit intermätningsmetoderna: årets artist Justin Bieber Donera Del av avkastningen av nya CD till Children's Miracle Network

Fyra-tiden American Music Awards Winner's "My Worlds Acoustic" Album kommer att gynna barn's Miracle Network's 170 sjukhus

2010/11/24-Salt Lake City - Barnens Miracle Network (www.childrensmiraclenetwork.org), en välgörenhetsorganisation som samlar in medel för 170 barnsjukhus i Nordamerika, tillkännagav idag en insamlingskampanj med Justin Bieber, vann fyra priser på årets American Music Utmärkelser (AMA).

Bieber kommer donera en del av hans intäkter från sin nya "My Worlds Acoustic" album till Children's Miracle Network. Albumet kommer att drabba Walmart butiker och Walmart.com på Nov 26 (Black Friday). "My Worlds Acoustic" kommer innehålla "Be", som Bieber utföras vid intermätningsmetoderna på söndag 21 nov 2010.

"Jag är i stånd att ge tillbaka tack till mina fans och Gud", sade Bieber. "Jag skrev Ber tänker jag ville hjälpa andra och jag känner att jag har ett ansvar att göra det.





    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?