2010-11-08 | 16:41:45

Förbjuden Kärlek love Story By Diana

Du vaknar och börjar tänka på vad som hände igår. Du kunnde inte sluta tänka. För att allting var borta nu. Du hade varit på en Justin Bieber konsär, där du hade varit den lyckaste OLLG "Justins one less only girl" där han kom ner från scenen och tog din hand och tog dej till scenen och gav dej blommor och sen så hållde han om dej och krama dej och så nära på att kyssa dej. Men han kysste på kinden istället. Du tänkte och tänkte, det var bara inte det dära som hände igår. Efter OLLG prata han med dej på backstage, vad du hette och sånt, han ville veta allt. Efter så bjöd han dej på att vara med på vatten krig efter konsären. Du gick med på den. Konsären sluta typ klockan 22.30. Klockan 23.00 kom Justin, ni gick till hans crew. Då börja Justin helt plötsligt att kasta vatten på Alfredos,
- hahah i got you agin alfredo! (haha jag fick dej igen alfredos) sa Justin
- Oh no come here i'll get you (oh nej kom hit så ska du få) sa alfredos
Sen så börja alla kö vatten krig, förutom du. Du var några meter borta från dom så att du inte skulle bli blöt. Sen kom Justin springandet, han var dyn blöt. Han sa till dej
- Heey come, it's fun ( eey kom, det är kul)
- no Justin i don't want to be wet (Nej, justin jag vill inte bli blöt)
- Okay, as you want (okej som du vill)
Sen så tog han och krama dej hårt så att du blev blöt, och sen så hållde han dej så att du inte skulle kunna gå, och han ropa
-Everybody come here and throw at her! ( allihopa kom hit och kasta på henne)
Alla kom och kasta samtidigt, Du blev jätte blöt. Tillslut så börja alla skratta till och med du.
- I'm sorry but this happen if you don't listen to bieber (Förlåt men sånt händer om du inte lyssar på bieber) sa justin och log
- Ohh yeah i'm gonna to watch out! (oh yeah jag ska se mig för!) sa du och log
- Great, so do you want any thing to drink or something? (bra, men vill du ha nånting att dricka eller nånting?)
- No thanks, I was thinking to go home now (Nej tack, jag tänkte att jag skulle gå hem nu)
- What? So soon? but.. (vaah? såhära tidigt? men..
- I most go, my parents would be worried about me now. ( jag måste gå, mina föräldrar är säkert oroliga nu.)
- Can i ask if i can follow you home ? (Jag kan fråga om jag kan följa dej hem?)
- Sounds great, (låter bra)
- okay good,i just would change clothes and tell someone to drive us. (okej bra, jag ska bara byta om nu, och säga till någon om dom kan köra oss)
Det tog ungefär 15 till justin kom, han hade på sig nya kläder, som du inte hade sett förut. När han kom gåendet, stira du på honom helt meningslöst, och ville bara skrika, för han var så het. När han kom fram sa han
- What happen, is something wrong? (vad har hänt, är det nånting som är fel?)
- No it is just that.. you look so hot. I mean with this clothes and this...it's just to much to look hot! (Neej det är bara det att..du ser så het ut, jag mennar med dom dära kläder och det dära...det är bara för mycket för att se så het ut!
- Aww...Thanks sweetheart by the way kenny would bring now a taxi chaffour, it can take about 10-15 (Aww...tack sötnos förresten kenny kommer att hämta en taxi chufför nu det kan ta 10-15 minuter)
-Ok, But as long i want to say that, Thank you Justin for making my dream come true, thank you! All i want was to meet you hang out with you. And now i got. And i don't what to do to thank you! thank you, thank you thank you! ( Okej men så länge så vill jag säga att tack så mycket Justin, för att gjort så att min dröm kom i uppfyllelse tack! Allt jag ville va att träffa dej, hänga med dej och nu så fick jag det. Jag vet inte vad jag ska för att tacka dej! tack,tack tack,!!)
Du hoppa på han och krama han, och sen kysste du på hans kind. Han log och sa.
-Thanks to all belibers for making a dream come true from a small town kid (Tack till alla belibers för att gjort så att en dröm kom i uppfyllese från en kille som kom från en liten stad) och så log han
Det tog inte så lång tid när Kenny kom med en chafför. Han ropa på oss och sa att vi skulle komma dit till parkeringen. Justin tog din hand och hållde det hårt. Du kolla på Justin seriöst han kolla också dej seriöst. Då sa han
-I'm gonna miss you (jag kommer att sakna dej)
-Justin i'm gonna to miss you too (justin jag kommer att sakna dej oxå)
- But i more, face it you will always know new's and stuff about me, and i would never hear something about you (men jag mer, inse fakta du kmr alltid att få nyheter om mig och sånt, och jag kommer aldrig att höra saker om dej)
- But just face it, you can always have contect with me via skype, twitter, facebook, and u can call me? i can give my phone number and you can give me yourse? (Men inse fakta, du can alltid ha kontakt med mej, via skype, facebook, twitter, och du kan oxå ringa mig? jag kan ge dej mitt telefon nr och så can du ge ditt?
-Oh sorry i didn't think about it, here i can give you my phone number. (oj fötlåt jag tänkte inte på det, men jag kan ge dej mitt numer.
Ni var framme vid bilen nu, ni gick in i bilen och gav varandras nummer. Sen så berättade du vart du bode, och så skrev taxi chuffören det på GPS.
Det var tyst hela vägen, du hade ditt huvud vid justins axel och hans hand runt din axel.
Tillslut var ni framme ni gick ut och krama varandra jätte hårt och jätte länge. Ni kunde bara inte släppa taget, det kändes som de fanns nånting mellan er, fast än ni hade träffats bara denhära dagen. Men tillslut släppte ni taget. Då justin viska i ditt öra.
- I will Never Let You go
Och så gick vi varsin väg.
Du öppna ögonen och log, och tänkte att allt detta hade hänt igår. Och att tänk att Justin hade sakt att (I will never let you go.) Du tänkte, att säkert har Justin åkt tillbaka till Nord America, och att han var i flyget nu. Plötsligt kände du att ditt hjärta börja banka hårt. Du tog snabbt din data och gick in först på facebook, men det hade inte hänt nåt än. Så du gick in på Twitter och då så såg du att...Du vaknar och börjar tänka på vad som hände igår. Du kunnde inte sluta tänka. För att allting var borta nu. Du hade varit på en Justin Bieber konsär, där du hade varit den lyckaste OLLG "Justins one less only girl" där han kom ner från scenen och tog din hand och tog dej till scenen och gav dej blommor och sen så hållde han om dej och krama dej och så nära på att kyssa dej. Men han kysste på kinden istället. Du tänkte och tänkte, det var bara inte det dära som hände igår. Efter OLLG prata han med dej på backstage, vad du hette och sånt, han ville veta allt. Efter så bjöd han dej på att vara med på vatten krig efter konsären. Du gick med på den. Konsären sluta typ klockan 22.30. Klockan 23.00 kom Justin, ni gick till hans crew. Då börja Justin helt plötsligt att kasta vatten på Alfredos,
- hahah i got you agin alfredo! (haha jag fick dej igen alfredos) sa Justin
- Oh no come here i'll get you (oh nej kom hit så ska du få) sa alfredos
Sen så börja alla kö vatten krig, förutom du. Du var några meter borta från dom så att du inte skulle bli blöt. Sen kom Justin springandet, han var dyn blöt. Han sa till dej
- Heey come, it's fun ( eey kom, det är kul)
- no Justin i don't want to be wet (Nej, justin jag vill inte bli blöt)
- Okay, as you want (okej som du vill)
Sen så tog han och krama dej hårt så att du blev blöt, och sen så hållde han dej så att du inte skulle kunna gå, och han ropa
-Everybody come here and throw at her! ( allihopa kom hit och kasta på henne)
Alla kom och kasta samtidigt, Du blev jätte blöt. Tillslut så börja alla skratta till och med du.
- I'm sorry but this happen if you don't listen to bieber (Förlåt men sånt händer om du inte lyssar på bieber) sa justin och log
- Ohh yeah i'm gonna to watch out! (oh yeah jag ska se mig för!) sa du och log
- Great, so do you want any thing to drink or something? (bra, men vill du ha nånting att dricka eller nånting?)
- No thanks, I was thinking to go home now (Nej tack, jag tänkte att jag skulle gå hem nu)
- What? So soon? but.. (vaah? såhära tidigt? men..
- I most go, my parents would be worried about me now. ( jag måste gå, mina föräldrar är säkert oroliga nu.)
- Can i ask if i can follow you home ? (Jag kan fråga om jag kan följa dej hem?)
- Sounds great, (låter bra)
- okay good,i just would change clothes and tell someone to drive us. (okej bra, jag ska bara byta om nu, och säga till någon om dom kan köra oss)
Det tog ungefär 15 till justin kom, han hade på sig nya kläder, som du inte hade sett förut. När han kom gåendet, stira du på honom helt meningslöst, och ville bara skrika, för han var så het. När han kom fram sa han
- What happen, is something wrong? (vad har hänt, är det nånting som är fel?)
- No it is just that.. you look so hot. I mean with this clothes and this...it's just to much to look hot! (Neej det är bara det att..du ser så het ut, jag mennar med dom dära kläder och det dära...det är bara för mycket för att se så het ut!
- Aww...Thanks sweetheart by the way kenny would bring now a taxi chaffour, it can take about 10-15 (Aww...tack sötnos förresten kenny kommer att hämta en taxi chufför nu det kan ta 10-15 minuter)
-Ok, But as long i want to say that, Thank you Justin for making my dream come true, thank you! All i want was to meet you hang out with you. And now i got. And i don't what to do to thank you! thank you, thank you thank you! ( Okej men så länge så vill jag säga att tack så mycket Justin, för att gjort så att min dröm kom i uppfyllelse tack! Allt jag ville va att träffa dej, hänga med dej och nu så fick jag det. Jag vet inte vad jag ska för att tacka dej! tack,tack tack,!!)
Du hoppa på han och krama han, och sen kysste du på hans kind. Han log och sa.
-Thanks to all belibers for making a dream come true from a small town kid (Tack till alla belibers för att gjort så att en dröm kom i uppfyllese från en kille som kom från en liten stad) och så log han
Det tog inte så lång tid när Kenny kom med en chafför. Han ropa på oss och sa att vi skulle komma dit till parkeringen. Justin tog din hand och hållde det hårt. Du kolla på Justin seriöst han kolla också dej seriöst. Då sa han
-I'm gonna miss you (jag kommer att sakna dej)
-Justin i'm gonna to miss you too (justin jag kommer att sakna dej oxå)
- But i more, face it you will always know new's and stuff about me, and i would never hear something about you (men jag mer, inse fakta du kmr alltid att få nyheter om mig och sånt, och jag kommer aldrig att höra saker om dej)
- But just face it, you can always have contect with me via skype, twitter, facebook, and u can call me? i can give my phone number and you can give me yourse? (Men inse fakta, du can alltid ha kontakt med mej, via skype, facebook, twitter, och du kan oxå ringa mig? jag kan ge dej mitt telefon nr och så can du ge ditt?
-Oh sorry i didn't think about it, here i can give you my phone number. (oj fötlåt jag tänkte inte på det, men jag kan ge dej mitt numer.
Ni var framme vid bilen nu, ni gick in i bilen och gav varandras nummer. Sen så berättade du vart du bode, och så skrev taxi chuffören det på GPS.
Det var tyst hela vägen, du hade ditt huvud vid justins axel och hans hand runt din axel.
Tillslut var ni framme ni gick ut och krama varandra jätte hårt och jätte länge. Ni kunde bara inte släppa taget, det kändes som de fanns nånting mellan er, fast än ni hade träffats bara denhära dagen. Men tillslut släppte ni taget. Då justin viska i ditt öra.
- I will Never Let You go
Och så gick vi varsin väg.
Du öppna ögonen och log, och tänkte att allt detta hade hänt igår. Och att tänk att Justin hade sakt att (I will never let you go.) Du tänkte, att säkert har Justin åkt tillbaka till Nord America, och att han var i flyget nu. Plötsligt kände du att ditt hjärta börja banka hårt. Du tog snabbt din data och gick in först på facebook, men det hade inte hänt nåt än. Så du gick in på Twitter och då så såg du att.....
Du vaknar och börjar tänka på vad som hände igår. Du kunnde inte sluta tänka. För att allting var borta nu. Du hade varit på en Justin Bieber konsär, där du hade varit den lyckaste OLLG "Justins one less only girl" där han kom ner från scenen och tog din hand och tog dej till scenen och gav dej blommor och sen så hållde han om dej och krama dej och så nära på att kyssa dej. Men han kysste på kinden istället. Du tänkte och tänkte, det var bara inte det dära som hände igår. Efter OLLG prata han med dej på backstage, vad du hette och sånt, han ville veta allt. Efter så bjöd han dej på att vara med på vatten krig efter konsären. Du gick med på den. Konsären sluta typ klockan 22.30. Klockan 23.00 kom Justin, ni gick till hans crew. Då börja Justin helt plötsligt att kasta vatten på Alfredos,
- hahah i got you agin alfredo! (haha jag fick dej igen alfredos) sa Justin
- Oh no come here i'll get you (oh nej kom hit så ska du få) sa alfredos
Sen så börja alla kö vatten krig, förutom du. Du var några meter borta från dom så att du inte skulle bli blöt. Sen kom Justin springandet, han var dyn blöt. Han sa till dej
- Heey come, it's fun ( eey kom, det är kul)
- no Justin i don't want to be wet (Nej, justin jag vill inte bli blöt)
- Okay, as you want (okej som du vill)
Sen så tog han och krama dej hårt så att du blev blöt, och sen så hållde han dej så att du inte skulle kunna gå, och han ropa
-Everybody come here and throw at her! ( allihopa kom hit och kasta på henne)
Alla kom och kasta samtidigt, Du blev jätte blöt. Tillslut så börja alla skratta till och med du.
- I'm sorry but this happen if you don't listen to bieber (Förlåt men sånt händer om du inte lyssar på bieber) sa justin och log
- Ohh yeah i'm gonna to watch out! (oh yeah jag ska se mig för!) sa du och log
- Great, so do you want any thing to drink or something? (bra, men vill du ha nånting att dricka eller nånting?)
- No thanks, I was thinking to go home now (Nej tack, jag tänkte att jag skulle gå hem nu)
- What? So soon? but.. (vaah? såhära tidigt? men..
- I most go, my parents would be worried about me now. ( jag måste gå, mina föräldrar är säkert oroliga nu.)
- Can i ask if i can follow you home ? (Jag kan fråga om jag kan följa dej hem?)
- Sounds great, (låter bra)
- okay good,i just would change clothes and tell someone to drive us. (okej bra, jag ska bara byta om nu, och säga till någon om dom kan köra oss)
Det tog ungefär 15 till justin kom, han hade på sig nya kläder, som du inte hade sett förut. När han kom gåendet, stira du på honom helt meningslöst, och ville bara skrika, för han var så het. När han kom fram sa han
- What happen, is something wrong? (vad har hänt, är det nånting som är fel?)
- No it is just that.. you look so hot. I mean with this clothes and this...it's just to much to look hot! (Neej det är bara det att..du ser så het ut, jag mennar med dom dära kläder och det dära...det är bara för mycket för att se så het ut!
- Aww...Thanks sweetheart by the way kenny would bring now a taxi chaffour, it can take about 10-15 (Aww...tack sötnos förresten kenny kommer att hämta en taxi chufför nu det kan ta 10-15 minuter)
-Ok, But as long i want to say that, Thank you Justin for making my dream come true, thank you! All i want was to meet you hang out with you. And now i got. And i don't what to do to thank you! thank you, thank you thank you! ( Okej men så länge så vill jag säga att tack så mycket Justin, för att gjort så att min dröm kom i uppfyllelse tack! Allt jag ville va att träffa dej, hänga med dej och nu så fick jag det. Jag vet inte vad jag ska för att tacka dej! tack,tack tack,!!)
Du hoppa på han och krama han, och sen kysste du på hans kind. Han log och sa.
-Thanks to all belibers for making a dream come true from a small town kid (Tack till alla belibers för att gjort så att en dröm kom i uppfyllese från en kille som kom från en liten stad) och så log han
Det tog inte så lång tid när Kenny kom med en chafför. Han ropa på oss och sa att vi skulle komma dit till parkeringen. Justin tog din hand och hållde det hårt. Du kolla på Justin seriöst han kolla också dej seriöst. Då sa han
-I'm gonna miss you (jag kommer att sakna dej)
-Justin i'm gonna to miss you too (justin jag kommer att sakna dej oxå)
- But i more, face it you will always know new's and stuff about me, and i would never hear something about you (men jag mer, inse fakta du kmr alltid att få nyheter om mig och sånt, och jag kommer aldrig att höra saker om dej)
- But just face it, you can always have contect with me via skype, twitter, facebook, and u can call me? i can give my phone number and you can give me yourse? (Men inse fakta, du can alltid ha kontakt med mej, via skype, facebook, twitter, och du kan oxå ringa mig? jag kan ge dej mitt telefon nr och så can du ge ditt?
-Oh sorry i didn't think about it, here i can give you my phone number. (oj fötlåt jag tänkte inte på det, men jag kan ge dej mitt numer.
Ni var framme vid bilen nu, ni gick in i bilen och gav varandras nummer. Sen så berättade du vart du bode, och så skrev taxi chuffören det på GPS.
Det var tyst hela vägen, du hade ditt huvud vid justins axel och hans hand runt din axel.
Tillslut var ni framme ni gick ut och krama varandra jätte hårt och jätte länge. Ni kunde bara inte släppa taget, det kändes som de fanns nånting mellan er, fast än ni hade träffats bara denhära dagen. Men tillslut släppte ni taget. Då justin viska i ditt öra.
- I will Never Let You go
Och så gick vi varsin väg.
Du öppna ögonen och log, och tänkte att allt detta hade hänt igår. Och att tänk att Justin hade sakt att (I will never let you go.) Du tänkte, att säkert har Justin åkt tillbaka till Nord America, och att han var i flyget nu. Plötsligt kände du att ditt hjärta börja banka hårt. Du tog snabbt din data och gick in först på facebook, men det hade inte hänt nåt än. Så du gick in på Twitter och då så såg du att.....


    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?