2010-11-24 | 21:33:32

Asså OMG !!!! Bästa Molly

justin säger under alla intejuver att han är singel och att han inte är tillsammans med jasmie bajsegas jag hatar henne så e det bara men inerst inne passar nog nån av oss med honom hellre Sana och justin än jasmie och justin!!!!!!! men det är säkert ett vänskapshalspand eller nåt jag tror inte justin är i hopp med jasmine han skulle alldrig ljuga för sina fans!!!!!!!!! älskar han ändå♥♥♥♥♥ WE ARE BELIEBERS!!♥♥

Hej Alla Beleibers det här skrev en tjej på Facebook hon såg en bild på jasmine och justin att de hade samma halsband och sen så skrev hon den där kommentaren asså fiffan vad glad jag blev !! + här är en bild på mig <3
Den var liten men ändå :D


    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?