2010-11-27 | 15:39:11

Är obama bög bara för att han lyssnar på Justin?

1277503380-67.jpg (810 × 508)
Hur många gånger har du inte fått höra att du är bög för att lyssna på Justin Bieber? . . Hur korkade jag mig sminkad vi människor egentligen, Att trycka ner Andra långt OSS ATT må battre. Hur dum är vi människor egentligen, trycka ner andra känns bättre. JAG långt ständigt kommentarer In bloggen ATT JAG Känner jag mig sminkad mossen för ATT JAG lyssnas JB. Jag får ständigt kommentarer på bloggen att jag är homosexuell eftersom jag lyssnade på JB.

SA Justin Bieber Känner jag mig sminkad Bara gjort för Bara tjejer and Kesha för Bara oss killar? Så Justin Bieber är bara gjorda för bara tjejer och Kesha för bara oss killar? Känner jag mig sminkad man mossen för ATT In man lyssnar en manlig artist. Är du gay för att lyssna på en manlig artist. Varför Säger vi SÅ OM Justin män ATT Lyssna In Eminem, 50 cent osv Känner jag mig sminkad Helt okej. Varför måste vi säga detta om Justin, men att lyssna på Eminem, 50 Cent, osv okej.

Synd att säga detta, män Obama Känner jag mig sminkad mosse. Synd att säga detta, men Obama är gay. Han lyssnar in Bieber? Han lyssnar på Bieber? Eminem Känner jag mig sminkad mossen för lyssnat Han HAR in 50 cent. Eminem är gay eftersom han har lyssnat på 50 cent. Och Shakira Känner jag mig sminkad lesbisk för ATT HON HAR Hort Kesha sjunga live ... och Shakira är en lesbisk eftersom hon har hört Kesha sjunga live ...


sabi från sabismode.se har skrivt det dära, och han har rätt!!!




    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?