2010-12-01 | 16:04:18

Visste du att...?

Justin hatar när en tjej säger att hon är ful, han tycker alla tjejer är fina på sitt egen sätt!
Justin twittrar minst 4 gånger om dagen mer än vad andra kändisar gör, för att han bryr sig om hans fans!
När Justin fick frågan vad de senaste lögn han berättade var han svarade "jag vet inte, säger jag en massa lögner"haha
När Pattie är arg på justin, så kallat Justin pattie för "sexig"
Justin gjorde låten pray för haterz för att inse att han är inte illa trots allt!
När justin ser en fin tjej på hans konsärer, kan han inte sluta kolla på hon!
Justin's skor heter supras
Justin hatar när en tjej kallar sig fett eller ful, tror han alla flickor är och bör känna sig vacker
Hitta några andra bra, visste du att!! Den andra gjora jag och sana tsm, hon var hemma hos mig och då så gjorde vi en!!


    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?