2010-12-24 | 02:01:53

Taio Cruz Jobbar Om "Young Pop" För Justin Bieber

Justin Bieber team är att mobilisera några av musikindustrins största stjärnor för sittnästa album. Och enligt Taio Cruz, som arbetar spår för popstjärnan nästa albumkommer med en hel del press.Taio Cruz


"Ja, jag [skriver för Justin]," den "Dynamite" sångerskan bekräftat för MTV News Z100: s Jingle Ball på fredagen. "Jag var bara nyligen begärt att arbeta för JustinBieber, så det borde vara bra.

"Ja, han är en stor sak," Cruz till. "Jag vill inte svika sina fans - de kan vara arg liten12-åringar Han är rolig Han är ung, så vi ska ha det i rätt arena, bara roligt, ungapopmusik..."


hur har samarbetet mellan Cruz och Bieber kommit att bli? Cruz förklarade: "Iblandetikett eller någon eller förvaltning kommer att be mig att skriva något särskilt och att de ska ge mig några frågor, som ett par saker fokus , och sedan får vi komma medidéer."

Inte mycket är känt om Biebers nästa album, men Justin delade med MTV News i september att det skulle "förmodligen [komma ut] fjärde kvartalet nästa år." "Drakekommer bli detta album. Jag är inte säker [vem] Jag ska fråga honom om han kan [Lil] Wayne där," Bieber avslöjas.

Bortsett från att skriva för Bieber, sade Cruz att år 2011 han hoppas kunna några flerradiohits av sin egen efter en imponerande 2010.

"Jag skulle säga nästa år, bara mer bra låtar. Förhoppningsvis fansen, och nya fans,njuta av musik lika mycket som de för närvarande, sade han. "Jag har jobbat med så många fantastiska människor - David Guetta och svenska House Mafia - ochproducerar mer saker själv, liksom jag har några riktigt, riktigt bra låtar i påsen.."

Vad tror du en Justin Bieber / Taio Cruz samarbete kommer att låta som? Berätta i kommentarerna!

Källa: MTV




    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?