2010-12-07 | 14:37:26

Selena Gomez väljer Justin Bieber över drake

Selena Gomez får inte upp till en Grammy i år, men hon var på plats vid Grammy-nomineringar Concert Live särskilda förra veckan, där hon hjälpte tillkännage Song of the Year nominerade tillsammans med Foo Fighters frontman Dave Grohl. Även denna kategori kan ha vissa starka utmanare, kommer de bästa nya artist kategori har verkligen alla surrande kommit Grammy natt i februari.

Fungerar som Florence Valentin, Mumford & Sons och Esperanza Spalding är i drift, men föregångsländer verkar vara två av USA: s favorit kanadensare: Justin Bieber och Drake. Så vem gör Gomez vill vinna?

"Jag måste säga Bieber bara för att jag vet hur hårt han arbetar, säger hon till MTV News på KIIS FM's Jingle Ball 2010 i Los Angeles under helgen. "Jag hoppas han vinner, men jag älskar Drake också. Det är en riktigt hård kategori så jag vet inte vem som kommer att vinna, men givetvis måste jag säga Bieber. "

Drake får vänd ut mot Bieber vid Grammy, men Gomez kommer att möta upp mot hennes kompis på People's Choice Awards i Favoritfilm Breakout Artist kategori. De andra utmanare inkluderar Bob, Bruno Mars och Ke $ ha. Men Gomez, som är nominerad med sitt band på scenen, inte tror att hon har en chans.

"Jag tänker inte att vinna den, speciellt om det är folkets val, sade hon. "Jag har helt accepterat det faktum att jag inte kommer att ta det ett hem, men jag är väldigt glada över att bli nominerad."




    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?