2010-12-20 | 03:00:19

Justin - Jag Har Kysst Många Tjejer

Justin Bieber: "Jag har kysst många tjej

Justin Bieber
är bara 16 år gammal, men han trots sin ringa ålder redan stor erfarenhet av tjejer. I en intervju med veckotidningen Heat avslöjar popstjärnan att han har kysst en hel del unga damer.

 

Den unga stjärnan har inte haft någon officiell flickvän sedan han blev känd, men nu avslöjar han att han faktiskt ”haft fast förhållande” och att hans dejtingkarriär redan pågått i flera år.

— Jag har haft ett par flickvänner. Jag började och dejta när jag var runt 13… det är inte så väldigt ungt, säger han.

När reportern lite försynt undrar om Justin fått sin första kyss än svarar han så här:

— Ja. Det var coolt. Jag kommer inte ihåg var det hände. Jag har kysst många sedan dess, säger han.

I intervjun får Justin även frågan om sitt favoritavsnitt av hans nya bok ”FirstStep 2 Forever: My Story”.

— Jag gillar att skrämma tjejer. I boken så pratar jag om hur jag kysste en tjej i en vecka helt galet. Sen säger jag typ: ”Haha, jag bara skoja”.

Vet Ni beliebers vad jag tror med det han säger !!
det är att han har kysst många tjejer genom alla hans videosar och vanliga förhållanden :D


    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?