2010-12-08 | 09:28:13

Justin Besöker Ett sjukt fan

Bieber besöker ett sjukt fan

Justin Bieber
gjorde en ung brittisk beundrarinna som lider av en ovanlig genetisk sjukdom väldigt gladhelgen då han besökte henne under sittLondonbesök i söndags.

 

Hayley Okines, som lider av progeria – en sjukdom som gör att den sjukes kropp åldras i förtid – fick träffa sin idol tack vare ett gäng hängivna fans som startat en kampanj på Twitter.

Den 16-åriga stjärnan skrev autografer och poserade på bilder tillsammans medHayley och hennes familj. Och som extra bonus delade han ut biljetter till hans nästa konsert i England.

— Ni gjorde en bra sak. Och ni hade rätt, hon har ett fantastiskt leende, skrev Justin senare på sin Twitter-sida.

— Det var faktiskt ganska kul. Hon hade ingen aning om att jag skulle dyka upp och när hon såg mig skrek hon och alla undrade typ: vad i…?!?!

— Hon var väldigt snäll och jag erbjöd henne biljetter till min nästa konsert i England. Jag tycker att ni ska gå med henne också… Fansen gjorde en bra grej. Glad att jag kunde hjälpa. Tack för att ni introducerade oss. Hon är en gullig tjej.

 

Källa: MSN



    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?