2010-12-22 | 18:44:02

Jon chu berättar om NEVER SAY NEVER



Justin
Biebers filmen "Never Say Never"är planerad att komma ut i februari, ochregissören Jon Chu (Step Up 3D) berättade MTV det är verkligen något speciellt.

"Åh, står vi ganska lång. Det är nötter! Detta är en värld som jag aldrig upplevt tidigare, sade han. "Återigen är som dans, där musik berättar historien. Det ärverkligen intressant och hans fans har varit fantastiskt, skjuta honom i 3-D i MadisonSquare Garden, utforska sitt liv, går till sin hemstad. Vi är nästan klara med vår klippajust nu och jag är riktigt stolt över det. Jag tror att folk kommer att bli förvånad överden historia som de kommer att få. Något är verkligen speciell. "

Bieber har sett filmen och säger att det är "OTROLIGT!"(de är hans mössor förresten,och hans tre utropstecken.) Biebers säger att det är en fantastisk film och att vi har att" ordet ut som Det är inte en konsert film! "

OK! Vi hör ya högt och tydligt Biebs. Bara ha tålamod med mig om jag väntar envecka eller att gå och se den när den kommer ut. Jag är inte förtjust i att sitta i en biosalong fylld med fnissande prepubertala flickor. Jag har också vänta minförklädnad att komma med posten ...




    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?