2010-12-04 | 22:35:07

Jay sean: Justin bieber är en ond människa

 

Vid gårdagens New Yorker's för barn Wrap 2 Rap händelse vid Ainsworth i NYC, särskild artist Jay Sean tog några minuter att prata med OK! om Justin Bieber, hans nya singel och hans dröm samarbeten.

OK! GALLERI: Justin B. klotter HANS John H. För spanska FANS

Jay Sean berättade OK! han vill inte bara duett med The Bieb, men han skulle älska att skriva för honom.

"Aww, Justin elaka, man! Jag vill skriva en låt för honom, liksom. Jag tror att det finns ett par låtar som jag fick i åtanke för Justin. Nästa gång jag ser honom ska jag spela dem för honom, säger han till OK!. "Men ja, jag skulle jobba med Justin. Jag tror han är en väldigt begåvad unge och faktiskt jag inte kommer att kunna kalla honom "grabben" för mycket längre. Han gör sin grej. "

Är det svårt att skriva låtar till någon som blir allt äldre framför allmänheten?

"Nej. Nej, inte tror jag göra det. Jag har varit där själv så jag kan skriva av erfarenhet, vilka saker han skulle gå igenom, saker som kanske hans fans vill höra från honom. Kanske en annan sida av honom som kan vara något mer vuxen, "Jay uppenbarat för OK!. "Jag är exalterad över det, att göra något tillsammans."

OK! GALLERI: Justin Bieber & KYRKVÄRD regeringstid 2010 Amas

Jay har också nya musik släppa under första delen av 2011.

"Nästa singel är att droppa i januari, sade han. "Detta är något som när jag säger klubbens smällare, det är en smällare. Jag har alltid velat skriva den typ av sång produktion kloka och sång klok som kan vara en smash i en klubb som det är på radio. Jag känner mig som den här låten är den typen av sång. "



    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?