2010-12-12 | 19:02:48

Bieber talar sannigen, dom kysstes

Justin Bieber har äntligen brutit sin tystnad över sin numera ökända back-seat smooch med "Baby" co-star Jasmine Villegas.

I en förhandsvisning av Barbara Walters "10 mest fascinerande människor av 2010 särskilda förklarade Baby Biebs kyssen hört" runt om i världen:

"Det liksom bara hände och jag vet inte. Det är inte jättekonstigt. Är det konstigt? Jag tror att varje 16-årig kysser en flicka, rätt, så det är inte något utöver det vanliga. "

"Jag kysste henne," Justin fortsatte, "Ja, jag var bara, jag vet inte, jag var bara kyssa henne. That's about it. "

Även Justin medger att han och Jasmine V kysste, insisterar han att de aren'ta allvarliga objekt. När Barbara frågade honom om han dejtade henne, berättade 16-åriga popstjärnan henne att "det är bara en kyss."

Gnistor flög mellan Justin och Jasmine när hon dök upp i hans "Baby" musikvideo.Titta på videon nedan

Justin Bieber har äntligen brutit sin tystnad över sin numera ökända back-seat smooch med "Baby" co-star Jasmine Villegas.

I en förhandsvisning av Barbara Walters "10 mest fascinerande människor av 2010 särskilda förklarade Baby Biebs kyssen hört" runt om i världen:

"Det liksom bara hände och jag vet inte. Det är inte jättekonstigt. Är det konstigt? Jag tror att varje 16-årig kysser en flicka, rätt, så det är inte något utöver det vanliga. "

"Jag kysste henne," Justin fortsatte, "Ja, jag var bara, jag vet inte, jag var bara kyssa henne. That's about it. "

Även Justin medger att han och Jasmine V kysste, insisterar han att de aren'ta allvarliga objekt. När Barbara frågade honom om han dejtade henne, berättade 16-åriga popstjärnan henne att "det är bara en kyss."

Gnistor flög mellan Justin och Jasmine när hon dök upp i hans "Baby" musikvideo.Titta på videon nedan.

Justin fulla chatta med Babs kommer luft på torsdag på ABC.




    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?