2010-08-30 | 19:15:42

Kategori: övrigt

top 10, av Justin Biebers favorit album's

9) Kanye West: "Graduation"
Jag är en stor fan av alla Kanye's album men "Graduation" är min favorit. "Stronger" var ett spel-växlare.

 
8) The Tragically Hip: "Fully Completely"
Fellow kanadensare! Jag hör inte mycket om dem här i USA - som är väldigt främmande för mig eftersom de är legendariska i Kanada.

7) Usher: "Confessions"
Min mentor och vän ... "Confessions" kan vara den perfekta R & B-album. Amazing från början till slut.

6) Ne-Yo: "Because of You"
En så stor låtskrivare och artist, han är en av mina favoritartister och jag älskar att täcka sina låtar.

5) Guns N 'Roses "Appetite for Destruction"
"Sweet Child o 'Mine" är en klassiker och en av mina favoritlåtar för Karaoke. Ingen lögn. Haha.

4) Boyz II Men: "Evolution"
4 Seasons av ensamhet "skulle kunna vara min favorit låt de någonsin registrerats.

3) Michael Jackson: "Thriller"
'Thriller'! Nog sagt!

2) Michael Jackson: "Bad"
Michael, enligt min mening, är den största artist genom tiderna. Av detta album, "Man in the Mirror" är nog min favorit låt av honom.

1) Boyz II Men: "II"
"På knä" är min sång! Jag har lärt mig så mycket att lyssna på dem.
Det är svårt att välja bara ett album från Boyz II Men så jag måste lägga till ytterligare till denna lista. Jag brukade spela det här albumet och om igen, försöker efterlikna Wanya



Posted By Diana


    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?