2010-08-30 | 16:42:03

Justin vill vara med i grease med Miley Cyrus


Justin kan återskapa den klassiska 1978 film: Grease, som stjärnmärkta Danny Zuco.

Justin sa: "Det skulle vara kul. Det har talats en hel del under åren, men det skulle vara häftigt att spela Danny. Om jag skulle få min perfekta Sandy jag skulle gå på Miley Cyrus utan att tveka. Hon kan sjunga, dansa och agera. "

"Jag skulle verkligen vilja ha bra folk spelar. Inte Skulle Susan Boyle gör en fantastisk rektor McGee? Vi skulle bara behöva skriva in det i manus att hon bröt sig in i låten. Jag är besatt av Susan Boyle. När jag tittar på henne ursprungliga audition så får mitt nackhår att stå upp till ".

"Jag skulle älska att ta med Cheryl Cole i filmen och om hon var uppe för det. Hon skulle se bra ut på Rydell High cheerleading uniform."


Posted By Diana


    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?