2012-02-08 | 20:07:14

Svar på tal

KommentarTid
Saga ([email protected]) om ALLA MÅSTE LÄSA DETTA!:
Nu tjatar jag igen, men snart Norse jag börja tipsa folk att inte vara med i era tävlingar. För första gången i HELA mitt liv, så har jag vunnit något, men då får jag inte priset..:(
IP:
asså förlåt! förlåt! men Jag LOVAR att jag ska gottgörar dig när jag skickar det...grejen är bara att jag måste bara fixa lite mer pengar det kostar typ nånting 30kr brevet + frimärke ska man betala som kostar typ 42 och det blir ganska lite dryt för det är 5 grejer men jag ska skicka det! Det lovar jag!

Postat av: Saga

Okej, tack för att du svarade. Trodde bara att jag blivit lurad eftersom du trodde att du skulle skick dom innan jul:/

2012-02-09 @ 16:45:09
URL: http://bieberlaugh.blogg.se/

    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?