2012-02-22 | 19:40:54

OMGOMGOMG LMFAO TOG PÅ LIVE MY LIFE IN SVERIGE!

FANGIRLING!!!!!!!OMG DET GJORDE MIN DAG!
Först jag dog när jag såg det var 5min, utan att veta om att det var i Sverige, sedan på slutet de ba
"We love you Sweden" DÅ JAG DOG VERKLIGEN, OCH HÅLLDE FÖR MIN MUN SÅ ATT MAN INTE SKULLE HÖRDE OCH SKREK!
LIVE MY LIFE, I FUCKING SVERIGE?! + MAN HÖRDE OXÅ FOLK SÄGA WE LOVE YOU JUSTIN TÄNK OM JUSTIN SER DET?!?!? DÖÖÖR!!!!! Men visste ni att det här är Red One's jobb? Han har typ gjort musiken :D
TÄNK OM JUSTIN LÄGGER UPP DET PÅ TWITTER? ASDSKFJDSG
okej nu är jag förr hyper.....hehe

Postat av: julia

JAG VET! SICKT! Han säger Sweden, stockholm and my homeboy from Åkersberga. Jag bor EXAKT där!! :D ♥

2012-02-23 @ 18:03:46
URL: http://jlas.blogg.se/

    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?