2011-10-29 | 02:01:56

svar på tal

KommentarTid
Anonym om "Jelena" på Selenas linne:
Du vet väll att hon hade den där tröjan innan de blev tillsammans? Så varför ens hålla på, jag förstår inte. Vem vet, hon kanske inte ens tänkte på att dom skulle heta Jelena när de blev tillsammans. After all, it's just a shirt.
IP:
lol vaah. ofta bilden är gammal? tror inte det....:S Och ofta man inte märker att Jelena står ut för Justin och Selena ? Vad annars skulle det stå ut för...?
och ja det kan vara en t-shirt men kom igen det är som att jag har en en tröja på mig som står mitt namn och "min killes"

Postat av: Alva

Det fanns två skivor och jag vet inte vilket som var det jag sökte... Det fanns ett som hette :Under The Mistletoe (CD+DVD) (Album) Och ett annat som hette: Under The Mistletoe (Album)... Vilket är Julskivan eller är båda typ samma ? ;)

2011-10-29 @ 11:31:58
Postat av: Anonym

men den där tröjan e fejk.....-.- kom igen den är tagen runt september 2010 och någon har bara lagt till Jelena där..

2011-10-29 @ 13:06:26
Postat av: cajsapihlgren :D

men den bilden är gammal! lovar dej.

2011-10-29 @ 13:33:40
URL: http://cajsadenenda.blogg.se/
Postat av: moa

det ska ju inte ens stå där, det är ju nån som har klistat in det i photoshop!! ;) bilden är gammal....

2011-10-29 @ 13:39:50
URL: http://moawappling.blogg.se/

    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?