2011-11-08 | 00:50:56

Kategori: övrigt

Till er läsare!

Jag vet att jag inte har bloggat de senaste dagarna med det för att jag har varit borta och kommit tillbaka på kvällen typ kl.23 eller om det nu blir natten...asså vet ni det finns inte så värsta mycket JB grejer som jag trodde -.- Men aja ville bara säga att har varit borta och därför inte kunnat blogga, har missat EMA bara för det -.-
Men ska nu blogga lite av de senaste!
btw VEM HAR KÖPT UNDERTHEMISTLETOE?! jag har!! DEN ÄR SJUKT BRAAA!!!

Postat av: Ingaa

OMG JAG HAR!! TYP DEN BÄSTA SKIVAN NÅGONSIN ( elr asså om man nt räknar med alla hans andra album, alla e så jäkla bra!!) btw älskar eran blogg sjukt mkt, lugnt den bästa bloggen som finns typ!! Var du nu ev var Diana ,, hoppas att du hade de bra! Och,, köpte du nåra bieber saker,?? Isåfall kan inte du lägga upp de på bloggen?? Du måste nt om du nt vill ;)) många bieber kramar!!

2011-11-08 @ 17:26:03

    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?