2011-11-03 | 23:00:27

svar på tal

KommentarTid
Anonym om svar på tal:
AA och HUR FAN skulle det kännas för dig om DU VA BLOND O NÅN SA SÅ TILL DIG!?!? SKITUNGE
IP:
Vafan? är de mitt fel att Justin vill ha tjejer som har mörka ögon och mörkt hår? Är det mitt val...det är inget jag kan göra åt, han gillar alla tjejer men vill ha helst med mörka ögon och mörkt hår, vadfan är det fel med det?!?!
Han tycker att alla tjejor är fina på ett specielt sätt :)

Postat av: maja

asså du som kommenterar omatt du är blond justin har ju fan sagt i flera interjuver att han är intresserad av tjejer som har svart hår och bruna gon typ som selena har och om du nnt märkt det alla han vart tsm med har varit mörkhåriga och bruan ögon så skyll nt på henne hon berättar ju bara vad justin sagt asså vad sanning är dont blame her!

2011-11-04 @ 00:04:14
Postat av: michelle

asså såhär en det nu, justin tycker att brunetter(mörkhåriga)tjejer e sexiga.men han kan ochså dras till blondiner men det är inte så stor chans.och Dina skriver bara det för att han har sakt det hon skriver ej det föör att kränkad blondiner!och han gillar både blåa och bruna ögon han tycker det är vakra!

2011-11-04 @ 09:32:57
URL: http://justibiebersbaby.devote.se
Postat av: Saga

Jag håller med Diana:)

Justin har ju inget emot blonda tjejer, alltså han ogillar ju dom inte.

2011-11-04 @ 10:59:28
URL: http://bieberlaugh.blogg.se/

    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?