2011-03-09 | 10:10:34

Justin pranka hans fans på twitter!

Vi vet Justin har en historia av bedårande upptåg, men när Justin låtsades skjuta singitarrist, sände han fans i en frenesi!



Låt detta bli en läxa för Justin Bieber: ALDRIG bråka med dina fans. Justin fick tag pågitarristen Dan Kanter s mobiltelefon den 8 mars och tweeted: "Hej killar, ville barainformera alla fans först att jag har avgått från att arbeta med Justin och jag kommer attta bort min twitter snart."


Som om det tweet ensamt inte någon galen Justin fläktens nog var det snabbt av dennatweet från Biebs själv: "Du kommer att missas @ dankanter. men vad du gjorde var hemskt. Du kommer aldrig att förlåtas. "

Men precis som fansen började deras online-revolten, Justin direktör / redaktör vänAlfredo Flores tweeted detta: "Jag såg Justin tweet som från telefonen. Alla FALSKTALARM! LOL * som Dan kämpar Justin för hans telefon tillbaka * "

"Fick pranked av JB," Dan tweeted när han äntligen fick sin telefon tillbaka. "Antar att jag borde avbryta de auditions för @ davematthewsbnd @ Phish @ Metallica och @bobdylan .. och # hämnd "



    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?