2011-06-26 | 22:17:45

Kategori: övrigt

Till Dig Diana <3

Diana Seriöst sluta inte blogga utan dig skulle inte bloggen finnas GIRL i loveu även om jag inte har varit en Jätte bra vän på siståne men du måste veta att jag älskar dig sjukt mycket o du har alltid varit där för mig och jag lovar att jag kommer försöka vara där för dig men du vet sjävl att det är svårt öfr du är ju ganska blyg!!
JAg älskar dig Jätte mycket diana Om inte du fanns Så skulle inte jag Ha någon att prata med skratta med någon Du är Mitt Allt min humor,min bästa vän
och du kan säkert tycka att jag Överdriven men tyck vad du vill jag älskar dig och kommer alltid göra det
du kan berätta till folk att du tycker jag är falsk men du kommer ändå finnas i mitt hjärta
GUD VET HUR MYCKET JAG ÄLSKAR DIG <3
saknar dig sjukt mycket
Och belieber's tack så mycket för Allt Stöd betyer mycket för både mig och diana <3
Diana i will always try to bring the real u back i want the world to know u BETTER they gonna hate them selfs for not noing u <3
ILOVEU GIRL <3


    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?