2011-06-19 | 16:08:14

Selena Gomez ville aldrig vara en förebild.



Den 18-åriga skådespelerskan och sångerskan - som återhämtar sig från en spell på sjukhus för "undernäring" och utmattning - försöker göra sitt bästa för hennes fans att hon är glad för dem att se upp till henne, men hon är osäker på hur hon hamnade i den positionen.

"Jag har aldrig riktigt sagt att jag vill vara en förebild. Men sedan när det hände var jag så ner för det, "sa hon.

"Jag är människa, jag är inte perfekt. Jag gör misstag hela tiden, men jag antar attmitt jobb är att hålla dessa misstag för mig själv, vilket jag redan är bra gör och bara försöka vara den bästa jag kan vara för dem barn. "

Selena - som dejtar sångaren Justin - även erkänt att en känd person, kan hennes jobb att vara "ytlig" och det är lätt att få insvept i dig själv.

"Detta är en mycket ytlig jobb
", sade hon. "Jag sitter i en stol i två timmar och får håret fixad och sminkad, och prata om mig själv i intervjuer. Det är en mycket fåfäng sak att göra. Och jag fastnar i det ibland. "

Den naturligt sångaren berättade också hur hon inte hade en lätt barndom och hade svårt att hantera föräldrarnas skilsmässa.

"Jag ville ha en familj så illa. Jag ville ha min pappa och min mamma tillsammans. Så det var verkligen, det var verkligen svårt ", tillade hon.

Selena skyllde på hennes binging chokladkakor och fetagodsaker när var hon på sjukhuset säger hon



    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?