2011-06-25 | 14:15:42

Selena är svartsjuk på Justin Bieber fansen



Selena Gomez blir svartsjuk!

Källor säger tonåring stjärnan blir allt mer avundsjuk på pojkvännen Justin och hans relation med hans kvinnliga fans.

"Selena har blivit mer och mer otrygga på grund av hur Justin är med sina fans
", säger en källa.

"Justin är en riktig flirta och älskar uppmärksamhet. Medan han berättar Selena det finns ingenting i det, kan hon inte låta bli att känna sig upprörd över det och hon sa så. "

Under tiden har Gomez erkänt att hon aldrig ville bli en förebild.

"Jag har aldrig riktigt sagt att jag vill vara en förebild. Men sedan när det hände var jag så ner för det, "sa hon.

"Jag är människa, jag är inte perfekt. Jag gör misstag hela tiden, men jag antar att mitt jobb är att hålla dessa misstag för mig själv, vilket jag redan är bra gör och bara försöka vara den bästa jag kan vara för dem barn. "



Justin har sagt "Om jag skaffar en flickvän måste hon förstå min relation med mina fans"
Hon borde förstå!!


    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?