2011-06-18 | 20:11:49

Jada Pinkett Smith: Justin Bieber is “My Little Sweetie”

Jaden Smith mamma, Jada Pinkett Smith stoppas av den uppsättning Chelsea senarei natt för att främja den kommande säsongen av hennes show Hawthorne och, oundvikligen, slutade ämnet upp på Justin.

På frågan om hennes förhållande med Justin, säger Jada: "Han är min lilla sötnos."

"Jag minns när han gjorde MTV Awards och han kom hem med Jaden att bo hos oss den kvällen - vårt hem är som ett litet paradis för honom när han kommer till LA, Omedelbart gick han till datorn och han ville att vi skulle samlas kring och han ville kritisera hans show. Det var det första. Jag tittar på honom och jag kommer, "Om jag inte tittar på lite Will Smith ..."
Jada delade.

"Han är brinner för det han gör, och han gör det för hans fans,"
Jada fortsatte.
"Han bara verkligen, verkligen älskar det han gör."




    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?