2011-06-08 | 20:53:08

Kategori: Musik

Bang Bang Bang!

låten är inte så bra tkr jag
Till justin man märker det!

Postat av: RT

Hon säger ju i låten att när hon ha fått alt hon vill ha av killen (Justin) så kommer hon krossa han hjärta?:o Ä det bara jag som tycker att den handlar om att stjäla JB's fans och att hon ha mer Swag än oss? Och att hon kommer krossa han hjärta när hon fått allt hon vill ha? xD

2011-06-08 @ 22:18:44
Postat av: RT

Hon säger ju i låten att när hon ha fått alt hon vill ha av killen (Justin) så kommer hon krossa han hjärta?:o Ä det bara jag som tycker att den handlar om att stjäla JB's fans och att hon ha mer Swag än oss? Och att hon kommer krossa han hjärta när hon fått allt hon vill ha? xD

2011-06-08 @ 22:19:17
Postat av: RT

Hon säger ju i låten att när hon ha fått alt hon vill ha av killen (Justin) så kommer hon krossa han hjärta?:o Ä det bara jag som tycker att den handlar om att stjäla JB's fans och att hon ha mer Swag än oss? Och att hon kommer krossa han hjärta när hon fått allt hon vill ha? xD

2011-06-08 @ 22:19:47

    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?