2011-07-07 | 19:59:43

Härmar Selena justin?

Selena Gomez klev ur ett hotell i London med sin scarf draperad över hennes huvud som en hoodie. Hon är en Justin tvilling!
Selena Gomez missa Justin så mycket att hon imiterar hans favorit stil! Den Biebs älskar att bära luvtröjor och Selena är super söt med en simulerad "huva" av hennes egna! Men vem bär den bäst?


Selena är för närvarande i London främja Monte Carlo, medan Bieber är i Atlanta festamed Usher! Vi hoppas att dessa två är återförenas snart!


Källa: hollywoodlife.com

min åsikt: förlåt om detta handlar om selena några brukar säga att vår blogg hnadlar om justin och vf vi lägger in en massa inlägg om selena så förlåt men tycket detta var rolgit att lägga up :)



Postat av: Louise

Bra sida du har! Jag har kollat igenom några av dina andra inlägg och jag gillar vad jag ser :).

2011-07-11 @ 06:39:18
URL: http://gravidforsakring.net

    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?