2011-01-10 | 18:07:15

Justin stannar tyst om sin kärleks liv

Vill du veta de senaste detaljerna i Justin Biebers kärleksliv? Nå, kommer du inte höra något från Justin, som nu säger att han kommer att vägra svara på frågor om sina olika romaner. 

"Jag tror att frågan bara är frågan alldeles för mycket", Justin berättade Heat magazine (via DigitalSpy). "Jag tänker inte att kunna ha en personlig liv om jag hela tiden ställde denna fråga. Så jag tänker inte svara på denna fråga någonsin igen." 

Justin har jagats med frågor om sitt kärleksliv ända sedan 16-åriga popstjärnan sågs kura ihop med Selena Gomez. Varken tonåring Stjärnan kommer erkänna att de är dating men paret såg väldigt mysigt när de var fotograferade gos och kyssar på en yacht tidigare denna månad. 

Justin chef, Scooter Braun, berättade nyligen fans i ett chattrum som han sa "Baby" sångaren att inte ha en flickvän: 

Alla vill veta något. Här är vad jag ska säga dig. Killen reser mycket och jag alltid sa till honom, jag var alltid som "Du ska inte vara i en relation om du inte kan ge någon allt." Jag vet att han och den person du frågar om är riktigt nära vänner och har varit ett tag. Såvitt jag vet, det är vad de är. 

Justin kärleksliv har alltid varit en stor fråga bland fans. Bortsett från Selena var Justin senast i samband med sin "Baby" video-stjärnan Jasmine V efter de två fotograferades kyssa i baksätet på en bil.

källa:celebuzz.com




    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?