2011-01-23 | 12:42:44

Justin om kärleksråd



Justin
Bieber är den lycklige som får täcka flickans liv 100-fråga!

Från pinsamt datum till första kyssar, är den 16-årige musikern ge bort alla hans kärlek råd. Kolla in några av höjdpunkterna:

Om hur han fick sin första kyss: "Jag sa alla mina vänner,". Den första personen att kyssa en tjej får $ 10 ", mina pojkar, har de inte kyssa någon och de var som, "Justin, bör du göra det . "Jag var långsam dans med den här tjejen och bara gick in! var jag bara några hockey-i kid, så jag hade tur att hon ens kysste mig tillbaka. "

På en av hans mest pinsamma datum: "Det har varit ett par dagar har jag gått att jag var
helt nervös. Jag försöker bara lugna ner och vara mig själv. Jag tog en flicka ut på enförsta dejt en italiensk restaurang och spillde spaghetti över henne. Det varhemskt och pinsamt. Hon gick aldrig ut med mig igen. "

På var han skulle älska att ta en flicka: "Jag är romantisk. Jag gillar att ta flickornablommor och behandla dem trevligt. Jag skulle älska att ta en flicka en luftballongrida. Hur coolt skulle det vara? "




    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?