2011-01-21 | 15:00:05

Justin Biebers Pound Pup PETA kampanj: "Djur kan göra dej Smile!"

Justin Biebers ringer alla djurälskare att "anta från din lokala kvinnojour!" Han vill intelängre valpar, som sitt eget dyra Sam, som måste läggas ner!


Vill du inte bara älska gosig valpar? Jo det gör Justin Bieber! Justin har samarbetatmed PETA för andra gången för att bidra till att uppmuntra djurälskare att anta sinahusdjur från skyddsrum istället för att köpa dem från uppfödare eller djuraffärer.

"Det är verkligen viktigt att personer adopterar" Justin säger. "Jag uppmuntrarverkligen går ut för att ett djurhem eller en plats där du kan få en hund som övergivitseller inte har ett hem."

"Varje år, från 6 till 8.000.000 övergivna eller bortsprungna hundar och katter angedjurhem-och hälften av dem måste avlivas på grund av brist på bra bostäder, sägerPETA. "Justin vill att hans fans ska veta att köpa en hund eller en katt från en djuraffäreller en uppfödare tar ett hem från en meriterade djur väntar i ett härbärge för en kärleksfull familj."

Justin även har valp själv! "Jag har en hund som heter Sam - en papillon," Justinaktier. "Vi flyttade till en stad där jag visste inte riktigt vem som helst och jag ville ha en kompis runt. Sam var lite sådär vän. "




Videon går dock inte att ladda upp men ni kan kolla hära !!

http://www.hollywoodlife.com/2011/01/20/justin-bieber-peta/


    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?