2011-01-11 | 21:19:28

Justin Bieber hånglar med ett fan?!

Den unga Lotario har alltid varit ganska blyg om större PDA - förrän nu!

Justin Bieber kan dejta Selena Gomez dessa dagar, men det verkar som att så inte var fallet för några månader sedan - och det finns ett foto för att bevisa det! En läsareskrev till Zack Taylor, "Justin och min kompis Michelle kysste bakom Four SeasonsHotel Downtown för några månader sedan när han var i stan för en konsert. Jag kände mig inte rätt om att släppa det innan, men nu sin fina cuz dess varit ett tag. "OMG!

Även om det kanske inte det bästa fotot någonsin, det gör det verkligen se ut som16-åriga popstjärnan!

Detta lägger bara en hona till den långa listan av Biebers Babes in 2010 - kolla in demalla i galleriet ovan! Dessutom, tror du Selena skulle uppröras Justin kysst enslumpmässig fan?


Vad tycks? är det Justin?!!! :O

haha rubriken lät överdirvet hehehehe,




Postat av: anonym

jag ääääääälskar justin och tycker att det inte kan bli för mycket av honom men du e nog lite galen i honom lite för galen...

2011-09-05 @ 15:26:11

    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?