2011-01-06 | 22:52:34

Jusitn vaknade upp mitt i natten för att twittra

Getty Images

Justin Bieber vaknade upp mitt i natten för att skicka en söt meddelande via Twitter. Jag tror det gjorde Selena rodna!

Lång distans är svårt för varje relation, särskilt nya! Justin Bieber separeras med mer än 2.000 miles från hans ryktas flickvänSelena Gomez , så han vaknade upp mitt i natten för att skicka henne ett speciellt SMS. Hur bedårande är det?

"Mitt i natten. Vill bara säga # hellolove, "den 16-åriga popstjärnan tweeted kl 3 på natten 6 januari.

Justin var i den östra delen av landet främja hans kommande film, Never Say Never , medan Selena, 18, var i Los Angeles efter att ha varit (och vinna stora ) på People's Choice Awards tidigare under dagen.

Jag måste erkänna, jag trodde Justin var för ung för Selena i början. Men efter att ha sett hur han behandlade henne (kolla in den här julklappen !), Biebs verkar unga som en fantastisk pojkvän.

Även om deras relation är ny (och obekräftade), är det uppenbart Selena och Justin kan inte få nog av varandra ! De tillbringade nyår tillsammans s kyssas på en yacht i Västindien , hon reste tillsammans i hans turnébuss och han ens överväger att skära sin berömda lås för henne . Om det inte ung kärlek, inte vet jag inte vad!

Plus, Justin och Selena har varit länge vänner, som kommer att göra för en starkare, mer varaktig relation. Biebette hot undan, de är det nya heta paret i Hollywood. Jag önskar bara att hon hade tweeted tillbaka ...

 



    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?