2011-01-10 | 22:26:36

DJ Pauly D medger att vara ett Bieber fan <3

Jersey Shore star Pauly D är inte rädda för att erkänna sin kärlek till Justin Bieber.New York Magazine bad DJ nämna något han gillar som kan överraska människoroch det är han bekände sin beundran för den 16-åriga.

"Jag är en stor Justin Bieber fan, sade han. "Jag är en Belieber."

Inte bara han fick kärlek till Biebs, men han spelar sin musik hela tiden medandeejaying!

"Ibland kan jag kommer att släppa sin låt," Pauly erkänt. "Om jag gör en SweetSixteen, jag går galen och spela alla hans låtar. Ibland ska jag glida en i och ser tillbaka min besättning. De ger mig en hård tid om det. Jag var faktiskt honom förHalloween. Jag lägger mitt hår allt ner i fronten och gungade det. "

Hah, jag älskar det. Det bästa är, han är en Bieber fläkt och han hatar Angelinas"musikkarriär."

"När jag hörde det, det var en miljon gånger värre än jag väntat, sade han om henne"I'm Hot "låt. "Självklart att hon inte vet hur man arbetar i en studio eller nåt sånt, någon måste vägleda henne att få det att låta bra. De gjorde inte. Det är den värstalåten jag någonsin hört i mitt liv. Jag är inte ens hata, men det är en förfärlig sång. "




    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?