2011-02-09 | 18:29:03

Visste du att..?

Justin sa en gång om jag hade en önskning skulle jag önska att alla mina fans ska känna sig vacker, för det är!
En gång så gömde Chaz och Ryan Justin passport så att han inte skullle flytta
En gång så kom en flicka med en bröllps klänning på en Justinbieber konsär, hahah
Justin sa: Tjejer gillar mitt hår. jag tror att ingen har gjort så med deras hår, vakna,, föna det, skaka den och fortsätter att skaka den
Interljuvare: Vad ska du göra på UK turnen? Justin: bara sjunga
Ett Fan: Hur  får man meet and greet? Justin: Jag tror du måste typ..umm jag vet inte!!! Jag är hör bara för att sjunga och act cool
Justin tycker att det är lockande när flickorna inte bryr sig om vad andra tycker och äroberoende
Justin: "Om jag tror att någon är vacker .. Jag ska berätta för dem "
Justin blir yr när han är i bilen för en lång tid! (uuuh Samma här!!)
CSI direktör: "Varför i helvete är det varmt här? " Kamera man: "Det var din idé att ha Justin Bieber i showen" hahahah omg!
Justin har sagt: Det finns bara en yttersta fan av mig i denna värld, det är min mamma:)
Justin vill gifta sig när han är 27 år :)
Justin ignonerar folk när han är arg (OMB SAMMA HÄÄR)
Justin gillar att kalla honom för beast
Justin gillar att hoppa på sängar
Justin blir upprörd när han hör om beliebers, svimmar, slåss och åka till sjukhus allt för honom.
Justin älskar att ha på sig t-shirts som stor text på och bilder (HIHIIHIH OMB ME TO)
Justin har sagt om jag får en flickvän så kmr min fans vara först på att veta om det. (Naaaaw)
Justin brukar säga att hans namn är chandler bing, när han checkar in på hotels
Justin gillar när en tjej har en riktig konversation med honom och inte bara skrika "Jag älskar dig"
Justin bryr sig inte om hur gammal sin flickvän är men den kan inte vara under än 13 år!
Interljuvare: Hur många följare har du? Justin:27 billion 9 hundred and thou- I'm just kidding
Justin har sagt om jag har en tvilig bror skulle jag följa efter han och berätta hur snygg han ser ut. bahahaha
Justins mamma kallar honom med hans hela namn när han är i knipa
Justin har sagt, om skulle ha handbojor med någon för en dag skulle det vara Beyonce
97% av beliebers har sagt att dom skulle gråta om Justin skulle skaffa sin en flickvän
Justin föddes, första mars, 1994, 12.56.
Fan: Vart ifrån får du dom sexiga skorna ifrån Justin: the sexy shoe store


    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?