2011-02-15 | 11:44:36

Ska Justin flytta tillbaks till Canada?



Justin förnekar Rapporter Han köpte ETT hus i LA and Säger ATT Han Kan flytta till Kanada. Selena, HAR du Ditt pass göra om?

Justin Bieber var en bunt DAISY Energi i Pressrummet Kväll In Grammys. Trottar Hans överraskande förlust för Esperanza Spalding var Justin Alla leenden and Aven avslöjade ATT Han Kunde återvända till Kanada! Uh-oh, integre Selena Gomez VETA detta?
Justin Fick frågan OM Rapporter SOM hävdar ATT Han Känner jag mig sminkad Hus Jakt i LA. "Det jag mig sminkad falskt", Säger Justin OCH skakade In huvudet Närs sv Annan reporter frågade OM Han var planerar ATT flytta till LA Alls.
"Vad jag mig sminkad ATT Halla gräva i Atlanta, frågade en journalist Annan." Jaguaren HAR manga Vänner nu i Atlanta SOM JAG HAR gjort män JAG riktigt veterinären integre ... JAG tror ATT JAG tror ATT JAG Tillbaka Kan flytta till Kanada, "erkände Justin.
Män OM Justin, 16, flyttar till Kanada, SOM Sätter honom Annu längre BORT fran Selena, 18.Kommer detta ATT Vara ETT hindrar jag deras förhållande? Tror du Selena Kommer ATT Vara upprörd Över ATT hora detta Bara En dag efter ATT HON synd utropade kärlek för Biebs? Eller Kommer HON Vara glad ATT besöka honom i SITT hemland?




    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?