2011-02-26 | 09:51:28

Rolling Stone medger att felcitera The Biebs

I själva verket felciterat de honom i ett ganska avgörande sätt.

Igår var alla surrade över Justin Biebers skandalösa intervju med Rolling Stone Magazine, där han delade hans åsikter om sex, droger, abort och till och med våldtäkt. Outrage nästan omedelbart följde från folk som inte kunde tro att svaret Justin hade på frågan om aborter bör tillåtas i fall av våldtäkt, men ingen var mer upprörd över att Justin läger, som insisterade han var felciterad.

Visst nog, var något mycket utelämnats i hans svar. Efter ett hårt tryck, hade MAG att skriva detta meddelande på deras hemsida och ge Justins exakt svar utan att utelämna. Artikeln har följande lydelse:

På grund av ett fel redigering, ingår denna historia ursprungligen ett ofullständigt citat från Justin Bieber. Den fullständiga citat, bör hans svar på huruvida aborter tillåtas i fall av våldtäkt, har följande lydelse:... "Um Ja, det tycker jag är verkligen ledsen, men allt händer av en anledning jag inte vet hur det skulle vara en anledning jag antar att jag inte varit i den positionen, så jag skulle inte kunna bedöma det. "

Vi vet inte hur reportern kunde så lättvindigt lämna ut det! Det förändrar hela sammanhanget av hans svar! Vad hände med ansvariga journalistik, va?

Ärligt talat, vi chockade fortfarande att denna typ av tunga grejer var uppfostrad till att börja med. Han är fortfarande ett barn - ett barn i musikbranschen, inte politik. Uppenbarligen var någon mer intresserad av att få en chockerande berättelse än verkligen lära känna Justin. Skam


källa: perezhilton.com



    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?