2011-02-04 | 23:31:13

Maria Canals-Barerra Snackar om justin och selena

Maria Canals-Barerra hjälper Selenas och Justins relation på TV. Hon berättade E! Nyheter: "Han är väldigt söt. Jag har träffat honom några gånger. Jag kan inte föreställa mig hur svårt det skulle vara för två superstjärnor har en riktig förhållande, men jag önskar dem lycka till. Från vad jag har sett hittills är han en trevlig kille. De har förmodligen mycket gemensamt eftersom har en liknande liv och de blev skända unga för sina talanger. ''
Justin kommer att vara på Magi på Waverly Place? 
"vi har inte planerat det men det är en fantastisk ide''

Vad tror ni beliebers tror ni att justin passar i Magi på Waverly Place?





    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?