2011-02-15 | 11:46:24

Kirstin säger: Jag var så nära till Grammy scenen, jag kunde känna elden från Justin Biebers Ninjas!

 

För mig, 53. Årliga Grammy Awards var som en fantasi rakt ut från en Taylor Swiftlåt. HP gav nådigt mig och en lycklig vinnare tävlingar, Justine , biljetter till både utställning och den officiella Grammy Celebration efterfest och det var fantastiskt!

Den bästa överraskningen i natt var där våra platser var belägna. Vi kunde knappt tro det, vi satt bara tre rader där alla kändisar satt på golvet! Den gjutna av Glee , älskarinna, The Roots och med Beyonce var alla i vårt synhåll hela kvällen.

Faktum är att när Justin Bieber utförs med Usher och Jaden Smith , kunde vi känna bokstavligen elden från pyroteknik på scen. Om vi kunde känna det från våra platser, föreställa sig hur varmt Justin, 16, måste ha varit!

Andra favorit akter ingår den legendariska Mick Jagger , den vackra Katy Perry (och hennes bröllopsbilder och vids!) och Cee-Lo Green med Jim Hensons Mupparna och Gwyneth Paltrow . Vi kunde inte tro hur bra Gwyn lät live!

Det roliga fortsatte först efter showen. Efter tre och en halv timme utan mat eller dryck, vi var svalt, så föreställa vår glädje när vi fick reda stjärnkocken Wolfgang Puck var kock för Grammy Celebration intill vid Convention Center. Efterfesten var Studio 54 tema och vi mumsade på läcker, mexikanska och amerikanska tema asiatiska livsmedel, plus fantastiska desserter som mini cookies och tortes choklad.

Efter att ha fyllt upp på kolhydraterna, Justine och jag på väg till HP Photo Booth, där vi fick våra rockstar på med disco bollar, gitarrer och mikrofoner. Det fanns ingen stoppa fabulousness! Vår Kvällen avslutades med en intim föreställning med begåvade Keri Hilson , som framförde låten hon skrev för Bruno Mars , "Grenade".

Vid den punkten skulle vi dansade, sjöng och skrattade till våra hjärtan innehåll. Allvarligt, kunde vår natt inte ha varit mer speciell. Jag måste tacka HP en gång - den 52: e årliga Grammy Awards show var en av höjdpunkterna i våra liv!



    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?