2011-02-16 | 18:57:21

Kelly Osbourne är inget fan av Justin


Även om hon såg honom på Grammys verkar stjärnan vara immuna mot galna Bieber feber som har pågått runt! 

Efter att ha vandrat i Betsey Johnson's hösten 2009 visar i februari och landning en spelning på E! Fashion Police Kelly Osbourne har blivit en fixtur på Mercedes-Benz Fashion Week - men den här säsongen stjärnan kommer bara att en visa. Lyckligtvis fick vi för att fånga henne backstage efter Badgley Mischka den 15 februari, där hon spillt på allt från Grammys, hennes nya utgrävningar, mode, och Justin Bieber! 

"Detta är den enda visa jag ska, men jag är glad jag kunde komma till detta", Kelly sade, jättefina backstage klänning från märket. 

Kelly, som bara fick in efter täcker Grammys röda mattan, sa att hon hade skitkul på söndag kväll! Så, vilken prestation blåste bort henne? "Rihanna hade bäst prestanda, det var fantastiskt!" 

Med tanke en av höjdpunkterna i natten var allting Justin Bieber, vi var döende veta hur man hade det Biebs första hand - men tro det eller ej, Kelly är inget fan! "Du vet, jag är 26-år gammal. Jag är helt respekterar honom som konstnär, men jag är alldeles för gammal för allt detta, sade hon. Jag antar att vi inte ska räkna med att hitta en biljett stub till Justin Bieber: Never Say Never på Kelly's ficka! 

Stjärnan har varit super upptagen nyligen, arbetar på ett designprojekt, (även vägrat att utveckla hennes kommande planer), hennes återkommande fläck på Fashion Police, och flyttade in i sin nya lya! "Jag just flyttat in i min nya lägenhet, det är fantastiskt, sade hon. Så, hur kommer den eleganta stjärnan inreda sitt nya rum? "Jag har inte ens börjat tänka på det än!"




    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?