2011-02-05 | 13:02:23

Justin: Någon skulle ha tur om de dejta Selena



Justin Bieber har underblåst rykten om att han är jakten Selena Gomez och hävdadeatt någon skulle vara "tur" hittills Disney stjärnan.

Trots tidigare hävdade att Gomez bara var "en av hans bästa vänner", har den16-årige hjärtekrossare sedan forsade om Selena New York-premiären av hansnya 3D Flick, Never Say Never.



Under en överraskning Q & A med Beliebers vid evenemanget, frågade en fläktJustin om han var i en relation med en 18-åring, som JB svarade: "Jag tror att någon skulle ha tur hittills henne. Hon är en stor person. "

Även om Justin kan bli en hit med damerna nu, har Be sångaren avslöjade att hansförsta kyss var "ganska tafatt."



När de tillfrågades i en intervju med ET Kanada om första gången han smoochedmed en tjej, medgav Bieber: "Det var ganska krångligt. Jag var, typ, 11 eller 12. "

Han fortsatte med att förklara: "Jag var en snowhill och det var sent och vi var allakallt och jag var, typ, med en tjej och vi var tillsammans och sedan jag kysste henne.Det var riktigt besvärlig.




    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?