2011-02-24 | 18:57:12

Justin: Min mamma har kontroll över mina pengar

Justin Bieber

Justin Bieber inte har kontroll över sin ekonomi!

Den 16-åriga Baby sångaren säger trots sin berömmelse, ser hans mamma efterhans pengar.

"Jag har bara ett kreditkort som gör att jag kan spendera en viss summa pengar varjemånad," Bieber sagt.

"Om jag når gränsen efter den första veckan, jag kan inte köpa några fler grejer tillsmånaden är över. Min mamma har kontroll över det. "

Bieber avslöjade också hans mamma har starka åsikter om trosor kastas upp på scenen hans konserter.

"Min mamma tycker inte om när det händer, sade han.

"Ibland har de telefonnummer skrivet på dem. Jag vet inte vad som händer med dem."

Bieber insisterade nyligen att han är en "mycket självständig person ".

"Jag antar att jag mår bra med att vara själv. Jag är en mycket självständig person, jag inte riktigt ensam. Jag inte får mycket tid för mig själv, sade han.

"Jag jobbar mycket, men natten, det är i grunden min ner tid när jag kommer tillbara låg i sängen, spela min dator, kolla twitter och allt det där. Jag får aldrigkänna anonym längre, inte riktigt. "




    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?