2011-02-05 | 00:57:44

Justin ger 10 skäl varför det är bra att vara biebs!



Justin
Bieber gick David Letterman 3 februari för att spela trummor med PaulShaffer och göra det dagliga nedräkningen!

Dela

Justin Bieber är mega tryck krets för att främja hans kommande självbiografiskafilm, Never Say Never, men hans stopp David Letterman's Late Show 3 februarivar en av hans mest underhållande ändå!

Den 16-årige superstjärnan visade upp hans galna trummande kunskaper som hangick med Paul Shaffer och CBS Orchestra för en iscensatt version av sin hit, "Baby."

Justin skämtade också runt med David och delade ut "Anledningar Det är roligt att vara Justin Bieber."

Här var två av våra favoriter:

"När jag är sjuk, gör min läkare lustiga skämt om" Bieber Fever "," Justin sasmiling.Another bra var, "I frisersalong, kan jag säga," Ge mig mig! "

Vi älskar att se Justin visa upp sina många talanger och kan inte vänta att se Never Say Never när den träffar teater 11 februari!




    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?