2011-02-05 | 12:58:47

Justin bieber om att arbeta med Jersey shore gänget

Jag tror att jag är rolig grabb, så jag gillar att vara rolig," popstjärna berättar MTV News hans goofy "Never Say Never" promos. 

Om Justin Bieber samtal, svara dig. Det måste vara hur Bieber fick "Jersey Shore" stjärnor Pauly D och situationen ombord för att hjälpa honom att främja sin nya 3-D film, "Never Say Never," ut nästa helg. 

"Det var roligt!" Sade han till MTV News på röda mattan av filmens NYC screening tidigare i veckan. "Vi bestämde att ansluta sig till i rollistan för" Jersey Shore, "så vi [också] sammankopplad med Kim Kardashian och hennes syster Khloé. Det var riktigt kul. " 

Videorna har inte bara kändisar skämtsamt promota filmen, men också visa Bieber stretching hans komiska muskler lite och klantar bort vid sidan av verkligheten stjärnorna. 

I Pauly D promo gör "Jersey Shore" star denna vädjan till kameran: "Jag har inte kunnat sova. Dessa tankar hålla igång genom mitt sinne, denna röst, denna talang.Den här killen skulle slakta det vid kusten, säger han. "Mitt hår kommer inte ens stå upp längre och jag kan inte sluta köpa lila byxor. Jag tror att jag har Bieber Fever. Jag måste se den här filmen. " 

För den situation's promo, delar han med världen sin "Guide till Pimpin '." "Hur mår du idag, klass? Jag är här för att berätta om Pimpin '. Justin Biebers Movie Plus Alla hjärtans dag, vad betyder det lika med? Situation zon. " 

Bieber medgav vid screening att han tror att han kan vara rolig. "Jag tror att jag är rolig grabben, så jag gillar att vara rolig, log han. 

Kanske som ett bevis på hans kärlek till komedi, Bieber också ivrigt talade om återlämnande av MTV: s "Beavis & Butt-head." "Jag är [en fläkt]. Jag är glada för retur, sade han. "Jag gillar dem båda. Jag vill bara showen i allmänhet. "




    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?